Vår klubbstuga ligger ute vid Tjuke, ca 2 km väster om Åmåls centrum. Vi omges av tre stora gröna planer, varav den ena är agilityplan.

Klubben är en lokalavdelning inom Svenska Brukshundklubben, och vi har bland annat till uppgift att utbilda hundägare och sprida kunskap om hundens fostran, dressyr och hundhållning, i samarbete med Studiefrämjandet.

Blandras eller renrasiga hundar spelar ingen roll

Kursutbud finner du under fliken KURSER

Här kan våra medlemmar träna sina hundar , umgås och har möjlighet att ta en fika i klubbstugan.

Tävlingar, utställningar , promenader, temakvällar  mm , är ett axplock av det som händer hos oss.

Hoppas att du hittar något som passar dig!

VÄGBESKRIVNING

Vid rondellen på 45:an i Åmål tag väg 164 mot Strömstad.Kör ca 200 m, tag av till höger efter gula huset, följ vägen så kommer ni hitta oss lite

längre fram!

KORDINATER:  59,059898N      12,669441E.    Tjuke 28. - 662 91 Åmål     info@åmålsbrukshundklubb.se